onsdag, december 03, 2008

What are you doing in my story???

Gudarns vilken omtumlande dag det här har varit! Var upp till skolan och planerade lite tillsammans med Ulla. Världens bästa mentor och studievägledare. Det är faktiskt den första i skolvärlden som gör mig peppad och motiverad. Hon sa några välvalda ord också, "Det är alltid jobbigt i början, men sen så går det som en dans". Det har hon banne mig rätt i, nu klarar jag allt, tack för kicken !=)

Efter en uppdaterigsfika tillsammans med Mallan, drevs det omkring i lite affärer. Tröstshoppade som vanligt. Det är en dålig grej med mig, ju mer nedstämd jag är, ju mer slösar jag pengar i tron om att det ska kännas bättre. Inhandlade iaf en skit söt rosa luva, en svart farfars tröja samt en über bra t-shirt från [nümph] med texten "What are you doing in my story???" Det var som så galet passande, för det är just det jag undrar över damen.

Sen for jag hem till solis och surrade med pappa om allt mellan himmel och jord. Det är det bästa som finns när jag är ledsen/arg/glad. Visst kan mina vänner också få mig på bättre humör, men ingen kan komma med så kloka råd som pappa. Att se saker från en vuxen människas ögon är alltid det bästa. Alla tycker om sina pappor, men ingen har en lika bra som min, det kan jag lova. <3

Efter pepp och depp på hemmaplan deppade jag vidare tillsammans med Nussi, sen förbi lite peppande med Mallan. Sen for vi till et par i grabbar som alltid får mig på humör! Vi spelade spel och höjde rösterna åt varandra en hel del kan jag lova. Ni förstår att det går väldigt hett till under våra spelkvällar! ;)

Nu sitter jag hemma på solis och tänker på någon som jag vet tänker på mig. Sweet ;)

Inga kommentarer: