söndag, december 14, 2008

Tian var trasig, lucian blev knasig

Var inställd på att spendera hela natten till att servera uppe på Nordan, men vid 22.30 fick jag signa ut och lika glad var jag för det. Så jag ringde skjuts, for hem körde en raggardusch, stassade om och sen bar det av raka spåret till Kikki som räknade ner de 5 minuter jag hade på mig, som blev till 15. Oh yes, ni har att göra med en extrem tidsoptimist.

Efter lite glögg, vin och smått å gott begav vi oss till ett fullsatt nex. Vimmel och mingel, feta köer och samma nunor, som ännu en gång fick mig att vilja härifrån. Om så bara för ett tag.

Efter krogen pös vi upp till Nisse för lite efterkrök, dock var jag inte alls på hugget som mina två dauger, Mallan och Marri, så jag ringde efter skjuts när ögonlocken blev för tunga.

Vaknade upp hemma på flickrummet och gissa om det kändes tomt att vakna utan M&M? Så jag ringde upp brudara, hoppade in i 740´n och for upp till Nisse. Möttes av en motbjudande alisdoft och en utsliten liten tärna, med glittret på sniskan i barret och ännu inte nykter. Lilla Backman, ofcourse.:)

Nu ligger vi här på Solis och slappar, eller ja, dom utslagna hjältarna har tagit sig en längre powernap och jag har pulat på i rummet. Nu vill jag göra något vettigt, men först...alltid en dusch. Ses //Loisan.

Inga kommentarer: