måndag, december 08, 2008

It’s not that I’m lazy, think I’m just crazy!

Jag måste sluta sega och börja knega! Är sämst i värlen på att ta tag i saker, blir tossig på mig själv.

Nog om mina måsten och mer om mig..
Om jag hade fått som jag hade vela, så hade jag dragit med mig någon som vill fara på en shoppingrunda i Luleå den här veckan. Eftersom att jag inte vet hur jag ska arbeta kring jul, så hade jag behövt shoppa lite julisar till mina kära och en klänning till nyårsafton. Men innan det, behöver jag mitt schema, vet ju inte ens om jag är ledig nyår ännu. Hoppas iallafall det, för mina smulor har nämligen planerat in en dunder bra nyårsskiva, som jag vet kommer bli great!

För övrigt så är jag skidkåt just nu. Blir så avis på alla som är alldeles rödrosiga om kinderna och snörvliga i snoken när man möter dem med pjäxorna på. Håller helt och hållet med Mallan, det bästa är när man har varit på Dundret och tar sig en varm kopp choklad. Mmm. Toppen! Det enda som behövs är några frivilliga skidkompanjoner?! Hoho, var är ni? Tänk vad roligt att glida in på afterskidan och faktiskt ha varit i backen, som faktiskt är poängen med en afterski. Det låter iallafall som om Mallan och sötet är på, så har jag tur så!:)

Imorgon nalkas det för psykologiprov, som jag inte helt oväntat inte har pluggat ett jota till. Men jag lyckas väl nöta ordentligt just innan om jag har tur.

Nu ska jag hjälpa Marri att bädda sängen här på Älvis. Ni får sova så gott kära vänner! Puss och Kram /Loisan.
Laurent Wolf - No stress

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också! :) haha

Louise sa...

Ja jag hade behövt en drös pengar att spendera känns det som. Men lycko den som cash har!:)