måndag, december 15, 2008

En iskall fitta !

Har letat bland lite gamla mappar och sorterat bland bilder som jag ska framkalla. Tror att den här framkallningen kommer att kosta skjortan, med tanke på hur många års bravader som bara måste med i albumen, som jag ska pula ihop.

Har försökt solla bort lite onödiga posé bilder, men det är inte det lättaste, alla bilder på mig och alla friends har sin tjusning. Kollade igenom pic´sen från den senaste Ayia Napa resan, god damn it hur fan vi såg ut. Jag ser inte klok ut på en endaste bild. Blir generad av att bara tänka på dem, men Cissi hade faktiskt en poäng i det hon sa tidigare: "Men klart att du ska ha med dem också, tänk vad roligt när man blir äldre och tänker tillbaka på hur man skämdes över hur man såg ut."

Hur som helst så hittade jag denna skojiga triologi från Napa bilderna. Sorry grabben, du var king på dansgolvet, men inte bjuds det på nå rosa för det. Så han köpte sig lite vagina... Och jag tror minsann att det var värt det, en iskall, sprutorgasm med shot. =)

Inga kommentarer: