torsdag, december 11, 2008

Colour up my life

Imorgon ska jag ta mig en bara Lollo dag och göra sånna där typiska Lollo grejjer. Jag ska plinga gura, fixa lite skoljobb, ha MTV på högsta volym och ta mig en lång, lång tankerensar promenad. Det har varit mycket på senaste som rört om en del och resulterat i skallebank som jag snarast vill göra mig av med.

Sen ska jag umgås med mina föräldrar, ha en sån där Pappa och "Lilli", som han kallar mig, kaffésnackis. Egentligen hade jag tänkt laga käk med brudarna och Nisse, men jag tror att jag ska befinna mig på solis stora delar av morgondagen. Men det återstår ju att se vad jag känner för imorgon, det svänger ganska snabbt när det gäller mig.
-
Ikväll har vi suttit uppe hos Petra i Mbgt och surrat om barn, partaj, jobb och kikat bland gamla bilder från Petra,Marri,Mallan,Tessi,Kikki tiden. Det var en fröjd för ögat att blicka tillbaka till spicegirls tiden vill jag lova :D Kalasade med kaffé och en super god tårta som Brido hade bakat. Helt suverän, den fick hela bordets topp poäng :)

Sen en sväng förbi Annika och nu befinner vi oss i vårat lilla kollektiv på Älvgatan. M&M nannar redan, så jag ska krypa ner intill dem.
Hörs! /L.N
- -
Just här, precis nu, vill jag börja leva, på riktigt!

Inga kommentarer: