tisdag, december 09, 2008

Soffpotatisarnas afton

Jag är riktigt rosenrasande just nu! Min nya tele har redan börjat tjorva, närmare bestämt så har min högtalare havererat, så man hör inte vad folk säger utan handsfree, eller högtalare. Känns ju inte så bra att kicka igång högtalare på under samtalen, så kanske fel personer hör fel hemlisar. Nä, jag har på tok för mycket hemlisar för att saker och ting ska glappas! Så nu har lilla pappsen fört in den för rep, så jag återgår, ännu engång, till min gamla rishög. Sucksucsuck.

Just nu sitter jag och Mallan här hos Petra och håller henne sällskap innan hon ska bege sig mot Porjus för kneg. Jag känner mig som ett lik, så jag ska dyka på telefonen för att boka mig och Mallan en soltid på gunilla.

Vi hörs sen! Puss & Kram


I hope that someone gonna call, and tell me that this night is over
cause I wanna start living my life, before I get much older..

Inga kommentarer: