onsdag, december 17, 2008

Det verkar som om solen aldrig når, längre än dit du går

Äntligen har jag lyckats få ihop några julisar, har två stycken kvar och jag vet absolut inte vad jag ska hitta på. Men som tur är så ska jag, Marwi och morsfarsan bege oss mot IKEA och det där omtalade köpcentret i Tåneå, så med lite tur och inspiration löse sig säkerligen julklappsprobsen imorgon. Inhandla iallafall denna söta klänning till Tindra, från Lindex.Känns som om jag har lite att göra idag, här närmast ska mitt hår färgas sen måste jag planera vad jag och min käre vän ska tillaga till middag. Efter middagen är det en update + planeringskväll uppe hos Petra. Nu ska jag ta tag i det jag har att göra, så vi hörs senare snyggon!

Hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget
för han går runt här inne i huvudet..

Inga kommentarer: