söndag, december 28, 2008

So fresh, so clean

Hej snyggingar!

Nu är julfirandet över, phew, ärligt talat känns det faktiskt rätt skönt att åtminstone få vila i 2 hela dagar, innan firandet sätter igång igen. Hur som helst så har den senaste veckan varit grymt rolig och innefattat både arbete och festligheter. För att inte tala om hur underbart det är att Jens är tillbaka i stan, känns som om allting flyter på extra bra när han är hemma och kryddar min tillvaro!:)

Måste säga att gårkvällen var riktigt lyckad. Började med en tidig förkrök uppe hos TH och sen vidare upp till Björnis, där vi hade tjejfest för Hanna som fyller 20 !:) Sen hookade vi med grabbarna här hos Jens och sen bar det av mot krolla. Jag är mäkta imponerad av att jag höll hela dagen/kvällen, brukar alltid vara först att däcka när jag bygger upp ett svaj på dagtid. :)

Imorgon anländer min böna hem från söder, längtar, för vi har så mycket att uppdatera varandra om, alltid. I övrigt har jag faktiskt inte ens stuckit in näsan på Nyfiket under tiden hon har varit borta, så jag antar att den kommande veckan kommer att spenderas där till stor del!:)

Nu pös Brolle hem, så jag ska dyka på min hjärtevän här i soffan! Ses /Loisan
'
Mind Kaos - So fresh, so clean, trippel öronorgasm!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaa jag vet jag älskar både linnet och jackan, har vart väl använt under december men vem vet de, jag har ju vart på olika orter hahahha : D wellwell så det blir storröj till nyår? dessvärre åker jag ner till huvudstaaaaan' men nog ska man väl lyckas styra upp nånting där me :D