onsdag, december 10, 2008

2 anledningar att fira

Hej hetingar! Nu befinner jag mig på älvis och skyndar ihop ett litet inlägg medan Camilla klär på lilla Agnes, Marri fixar med sin make up och Mallban likaså. Idag har jag sprungit på stan med Cissi & Näslund och letat efter lite julisar. Dock hittade jag inte det jag var ute efter, men Elin lyckades spendera på Backmans.

Och vet ni vad? Jag har äntligen varit och fotat mig till körkortet, inte en dag för tidigt. Fick körkortet den 27:e februari och for ju som jag tidigare berättat och fotade mig samma dag. Efter att ha slått Berts rekord på typ 18 pic's, utan att ens få med mig ett kort hem, gav jag upp det. Så idag gick jag på profoto, tog ett foto och var nöjd. Kors i taket.

Nu ropar Agnes på mig för fullt i hallen, hon vill nämligen upp till Petra och smaska fika och hänga med Ebba, så jag måste skynda. :) Ses!

Psst!
Grattis Petra på födelsedagen!
Och Mallan, namnsdag på en onsdag, vilken tajming..Tänker du samma sak som jag?;)

Inga kommentarer: