onsdag, december 17, 2008

hemvändar tider

Hejhopp gummisnopp!

Dagen har varit hel och hållet till min belåtenhet, har fluffat omkring med Marwi hela dagen. Först lunch på kina tillsammans med henne och Cissi, sen affärs rundor och middag på solis, sen upp till Petra för planering.

Nu befinner vi oss på flickrummet igen och ska göra oss lite kvällsfika. Sen ska vi färga mitt hår som jag inte lyckades göra tidigare. Och efter det, ska vi beta av hela höstens säsong av Andra Avenyn som jag inte alls hängt med i. Imorgon blir det IKEA och den som lever får se vad jag inhandlar under den trippen.

Om några dagar kommer min lilla tös upp till norr, det ska bli så mysigt att få spendera lite tid med henne. Jag gillar verkligen barn, speciellt när dom är i den 4-5 års åldern. Och det sötaste av allt är att hon är så "vuxen", i julklapp har hon önskat sig smink, parfym,kläder mm. Hon lär sig av den bästa ;)

Det är så kul med juletider när folk återvänder hem, den här veckan blir det en hel del kära återseenden, Jens, Ryttyy, Elsa, Axel, Kay, moster och Pierre. Wonderful :)

Inga kommentarer: