söndag, december 07, 2008

Bakisfri söndag, wiihaa

DOSA! vad ont jag har i min axel, det känns som om en nerv sitter i kläm, sen stramar det i både nacken och ända ut i ena fingerspetsen. Bibbiajaj, stackars lilla mig.

Igår stod arbete på schemat, så ingen utgång för partysugna Loisan. Var bufféansvarig med Nassi på ena sidan, vilket dreamteam vi var, sen plockades det disk fram tills det var dags för hemfärd. Är inte alls avis på dem som fick stanna å knega in på småtimmarna. Jag och Tove pös hem redan vid tolv tiden, vi var måttligt sugna på en sväng om på dansgolvet på nexan, men jag var alldeles för trött i ögonen för det. Slocknade som en klubbad säl direkt jag kom hem.

Nu samlades det en massa snygga tjejer i mitt flickrum, dessutom är dom lite stressiga så jag måste slänga mig i spolhallen, så att vi tar oss till grabbsen snarast. Pöss/Loisan.

Inga kommentarer: