torsdag, november 06, 2008

Var den du föddes till, var naken!

Okej, nu har jag fotat, fixat och trixat i några timmar jag skippade till och med min tradionella eftermiddags kaffe på Nyikfet. Det är en väldigt stor uppoffring. Layouten är kanske inte speciellt hichtec, slängde ihop den i paint och voilá, inte så pjåkig va?

I brist på annat, eller ja egentligen hade jag en del skoljobb att göra, men hur som helst så har jag gjort något jag älskar.. Posat, jag har gjort posé efter posé här hemma i min ensamhet. Jag gillar det verkligen. Synd att man inte är lite längre och ett gäng pannor lättare så hade man kanske kunna bli modell. Garvar.

Nu spyr jag snart galla på tangenbordet, så jag ska bege mig upp till Jabbis för en promenad. Ses darlings!

1 kommentar:

Anonym sa...

Likhet, någon?

http://www.batman-movie-buzz.com/uploads/uploadForumPhotos/medium_Batman%20-%20The%20Joker-d3xjfbwm.jpg