lördag, november 08, 2008

En tallrik tacco och en avslagen Malin tack!

Hello, can anybody hear me? Eller är ni bara ute och drar er i fördärvet medmänniskor? Fyfan för er som tar er eb stor stark nu när jag ska arbeta! Shit vilket sug jag har på att släppa lös totalt ikväll, tappa förståndet i drinken och bara svira. Men icket. Jag har inte alls varit på G när det gäller utgångar de senaste månaderna, jag har snarare haft G.

Nåja, det är bara att hoppas att det inte är någon speciell kväll, så man inte går miste om något roligt. Svar nej: Jag gläds inte med alla andra fyllisar som faktiskt får gå ut idag.

Klockan 19.00 ska jag infinna mig på nexan för resten av kvällen, men efter det.. Då ska jag och Marri ta oss en sängfösare här på älvgatan. Mmmmm wine.

Nu ska jag vara social med Mallan och Nisse, dom tycker att jag är osocial.

Puss & Kram!

Inga kommentarer: