torsdag, november 27, 2008

När katten är borta, dansar råttorna på bordet

Ni sover nog nu gott folk, själv sitter jag och fryser om fötterna här i soffa, i flickrummet. Jag och Nutti kom precis in från lite chaffande, för den här gången bröt vi faktiskt vår återupptagna, "onsdags special trend", nån måtta får det banne mig vara. Nu ligger lilla Cecilia i bädden och jag tänkte slå på en film, närmare bestämt en ny dansfilm som vi hittade på Ica.

Hoppas att ni nannar gott, det ska vi förhoppningsvis också göra, när vi nu gör det. Dygnsrytmen är helt fucked up för våran del, så vill ni se mer av oss får ni helt enkelt nattsudda ni också.

Nu börjar jag ordbajsar, ett tecken på fantasibrist, så hejdå!


Vi har livet runt hörnet hjärtat, så nu sover vi på saken..tillsammans
Just lika old times!

Inga kommentarer: