söndag, november 23, 2008

Helg resumé

Hej, hej hallå!

Hur tar man på bästa sätt död på en söndag? Jo,man kryper ihop sig i soffan tillsammans med sin kommande "made of honour" och betar av galet många Gossip Girl avsnitt, snackar skit och äter gott. Vi ska snart pysa över till Domus, för att inhandla ingridienser till våran romantiska tjej å tjej middag. Lovely!

Helgen inleddes med middag på kina tillsammans med ett törstigt och glatt gäng, sen for vi hem till solis för lite spel och dricka. Dock var jag inte alls på hugget, så jag stannade hemma i sängen när resten for vidare.

Igår var jag på prisutdelningen av worldcup på stan, kan dock inte begripa hur jag kunde matcha min fjällräven i dun med ett par tunna skinnstävlar, damn it was cold! Men när det väl var över, sorry, så lagade jag & Jens tacos och bjöd upp Sofia och Jonas på middag. myspys.

Nu ska jag fortsätta kika Gossip, ses! /louise

Psst!
Bilden ovan är på min kommande "made of honour"
och hennes guldklimp till farmor,
som jag har fått ta del av eftersom att jag inte har någon egen. Snällt va?:)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet inte. får komma överens om det med köparen. är du intresserad? :)