måndag, november 17, 2008

Sudda, sudda bort din sura min!

Har haft en minst sagt skojjig dag tillsammans med Cissi och hennes skitunge till lillsyrra. Som vanligt for vi en vända förbi Åhults, där Tindra stal hela fikets uppmärksamhet när hon skulle gå och handla en "tigerklubba" alldeles själv.

Väl vid bordet satt hon, med huvudet på sne och iaktog Tiger med en sån där blick, som en endast en människa som är kapabel till att stjäla någons barn och fly landet hade kunna ha och sa: "Åh lilla Tiger, lilla, lilla Tiger"

Cissi: Vad ska du göra med Tiger? frågade Cissi med en vänlig, mammig röst.

Tindra:Äta upp honom! Mmm

Om jag personligen hade varit i samma ålder och innehavat denna über söta "Tiger", hade jag säkerligen byggt en bostad åt honom av en skokartong och behandlat honom som mitt lilla barn, men alla är vi olika:P hu.

Efter Nyfis for jag och Tindra till mig och brända en skiva med en massa barnvisor och soundtracks från olika barn filmer. Det var en hit i bilen, tror att jag och Cissi fann det mer givande än den 2 åring vi hade med oss i baksätet. :)

Nu ska jag och Mammsen till solarieöarna. ! /Lojs.

Inga kommentarer: