lördag, november 01, 2008

Dra på smilebanden och upp med humöret

Vill ni höra någonting skrattretande? Lojsan kastade in handduken först av alla på festen ikväll. Hon som var mest taggad av alla, hon som till och med bangade fredags festen för att orka med lördagsgallejet.

Känner mig som jordens tråkmåns, men är man inte på hugget så är man inte. Eller egentligen var jag nog alldeles för mycket på hugget tidigare under dagen. Jag och pushad stämning går som inte ihop. Det spelar ingen roll om det är polarna som planerat in en fest som man sett fram emot, diverse festivaler, eller partycruising al á Ayia Napa. Påtvingad glädje är blä för mig. "Tjo och tjim, tummarna upp, det här är jätte kul, kom igen nu le,le,le för det här ska vara kul, tjollahopp." Nä, tackar vet jag spontanitet. Ja, jag vet att jag låter som världens neggofitta. Hur som helst så var det iallafall super B att brudarna dragit ihop den här festen, med bowling och hela köret. Tack ska ni ha, guld värt!=)

Nu ska jag kura ihop mig här i soffan och invänta sällskap och film. Puss/Loisan.

Inga kommentarer: