måndag, november 17, 2008

Nussidag, trallalala

Tänka sig att jag har klivit upp vid 07.00 och att jag inte ens har dragit mig tillbaka till bädden för att snosa på några timmar till. Hur som helst så har jag en hel del saker som jag bara måste göra idag. Har redan kunna bocka av två saker på min to-do-list, utan att ha gjort dem innan jag gjorde listan, vilket jkag brukar göra för att känna mig duktig ;D

Närmast på tapeten är att hämta morsan från jobbet och sen fara på Nyfis med Nussi. Egentligen har jag inte alls tid med trevliga saker, men jag måste, belönar jag inte mig med sånt som jag anser roligt, kan jag inte uträtta så mycket vettigt. En ganska bra livsfilosofi va? Alltid dubbelt så mycket belöning, till hälften så mycket nytta!:)

Jag ska fråga Cissi om vi inte kan hämta lill knytet från rallarn också. Hon är så förbannat söt och dessutom så tycker Cissi att jag måste avskräckas från min barnlängtan. Men skulle jag någonsin kunna tröttna på den här sötbullen? Nja? :P
Har ni tur, kanske jag lyckas filma ett klipp när hon sjunger blinka lilla stjärna, som jag kan slänga upp här på bloggen!:)

Inga kommentarer: