tisdag, november 18, 2008

Glider omkring på väg nånstans

He-he-hej folks!!!

En helt vanlig tisdag, som precis som alla andra tisdagar är en helt värdelös. Just den här tisdagen vet jag att jag har galet mycket att göra, men jag får aldrig någonting gjort. Tänk att jag fortfarande inte har fotat mig till körkortet exempelvis. Samma dag som jag fick kortet, gick jag och fotade mig, efter ett 20-tal bilder återvände jag hem, utan någon bild. Nu har närmare ett år passerat och jag ska väl ändå inte lyckas sega med det så mycket så att jag måste ta om det? Hu.
Cissi i Puoltikasvaara igår.

Nä nu måste jag verkligen göra den där engelska bokrecensionen, så jag har den ur världen samt göra mitt sh-arbete. För efter det väntar ännu en belöning, igår, utan att ens ha ådstakommit någonting, belönade jag och Cissi oss med en fika i Puoltikasvaara, ca. 5 mil härifrån.

Nu gäller det att göra någonting, Cissi sa nämnligen någonting om Kiruna. Hmm :) spännande.

Afasi & Filthy - Sverigetrotters

Inga kommentarer: