lördag, november 15, 2008

friday night

Lördagsförmiddag, jag småäter på gårdagens sallad, med en filt om mig i väntan på att Mr.myspys ska sluta poppa nere hos grannen och komma upp! Nåja, den som väntar på något gott.. (väntar alltid för länge)

Igår skulle jag egentligen städa tillsammans med lille Kågis, men han var för snabb och jag för seg, så han gjorde det all by himself. Så jag for och kikade nått värdelöst musikprogram på femman, färjan och idol med grabbarna på fjällnäs. Sen blev det lite chaffande för min del. Efter att ha hört fyllsurr och vin som sipprade ner i de otaliga halsarna, blev jag också sugen och drog på fest på norskavägen.

Sen väntade krogen och pga folkbrist stängdes övervåningen av. Det var ändå en helt okej utgång måste jag säga, min och Th's allsång livade upp och alla var på strålande humör. Vi var en riktigt härlig kompott igår faktiskt, de mesta och flesta gick helt i min smak.

Efter 33:an falshade Ante på med en taxi, de få metrarna vi skulle, så jag behövde inte frysa ett dugg i mina super tunna strumpisar. Ingen efterfest vi pös hem å mös.

Nu ska jag kika en film, för det låter som någon äntligen pallrar sig hem!

1 kommentar:

Anonym sa...

hey grattis i efterskott till den meningslösa åldern ;) kraaam