torsdag, september 25, 2008

Torsdag = Gör vettiga saker dagen

Morning! Har varit på min enda lektion denna förmiddag, dvs samhälls C. Har hål ända till klockan 15.05. Känns en aning irriterande att behöva återvända upp till mbgt för en ynka lektion, men jag tänkte ha ett så gott som skolkfritt register tänkte jag. Får se dat från den ljusa sidan, torsdagar får helt enkelt vara min "göra vettiga saker dag". Vad jag har på tapeten nu är att göra en argumentation till filosofin, öva lite på guran ska kunna introt till "Knocking on Heaven's door" på måndag.

Har till och med fått tummen ur arslet att ringa till spinnigen och boka en hojj. Duktig Lollo. Så nu ska jag äntligen börja med det igen, kanske man lyckas slipa till formen lite? Hade ju inte varit en dag för tidigt.

Nu ska jag slänga ihop en lunch, för pappa kommer strax hem och han har nog lika mycket kurr i magen som jag. Puss /Loisan.

Inga kommentarer: