onsdag, september 03, 2008

I am what I am and thats all that I am !

Godkväll! Kvällen kan sammafattas som lugn. Drog en vända genom några affärer med Cissi efter plugget, sen har jag befunnit mig här på solvägen.

Hade en psykologiuppgift, där jag skulle be några i min omgivning svara på några frågor om mig. Så mammsen och pappsen fick i uppgift att klura ut 3 dåliga samt tre bra egenskaper som jag har, samt 3 saker jag är bra respektive dåliga på att göra. Svaren var väl inte direkt otippade. Kort och gott är jag en rolig, bortskämd, empatisk, spontan, slösaktig, envis, generös, olydig, bortskämd tidsoptimist till unge, som är bra på att laga mat, dansa och argumentera. Om det nu är någonting att vara stolt över vettetusan :)

En del av kvällen har spenderats uppe hos Jabban för lite surr, en kopp kaffé och även han fick klura ut några svar till de ovanstående frågorna. Kan ju säga som så att hans syn på mig överenstämde med morsfarsans. Shit, vad är jag för en typ egentligen :)

Nu ska jag slänga mig i spolhallen och sen blir det någonting cosy ;)


-Psst! Gattis Empan T på den stora myndighetsdagen ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

men man tackar :)

Louise sa...

Det var så lite så raring ;) Nu äre vi som svänger våra lurviga ihop på dansgolvet :P

Anonym sa...

att det då är !;)