tisdag, september 02, 2008

Louise, polis potatisgris hem å skura morsans spis

Shit pommes vilken lång skoldag det har varit idag! Men trots det har humöret varit på topp hela dagen och jag & min fnitter Fia har haft sjukt roligt på varje lektion. Inledde dagen med några sidor om vem jag är, varför jag finns, vilken syn jag har på frihet och vad själen är, på filosofin imorse. Sen har dagen bara flytit på.

Nu såhär med lite kinakrubb i magen sitter jag och inväntar Fia som ska komma förbi på en kopp kaffé, innan vi ska pysa vidare till polis stationen för ett informationsmöte om yrket. Är lite smått sugen att haffa banditer och utreda Sveriges alla probs. Känns som om psykologyrket är långt borta för min del, med tanke på de skyhöga betygen som krävs :/ Nåja, får spåna på lite olika saker jag kan tänka mig. Ingenting är ju omöjligt och jag är ju värsta pluggisen nu ju:P

Inga kommentarer: