fredag, september 19, 2008

Bara för att jag var en timma för tidig.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Myspys.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Trodde att klockan var 09.00, så jag stressade som en idiot och stod ute på gården och inväntade min skjuts. Sen insåg jag att jag visst var en hel timma för tidigt. Kors i taket.
Vad gjorde du för 15 min sedan: gosade med min vovve i soffan och lyssnade på Kent.
Det sista du sa högt: DOSA! (när jag insåg att jag var för tidigt i farten, fråga mig inte vart jag fått uttrycket ifrån. Omoget, ofränt och bara dosigt)
Det senaste någon sa till dig: Jo, vi ses sen på psykologin. hej. *klick*
Vad har du druckit idag: Ett glas vatten
Vad var det senaste du åt:En skiva nybakat bröd med kalkon, keso och linfrön på. Samt en tallrik naturell yoggi med blåbärssylt & kspecial. Mmm!
Vad var det senaste du köpte: En kaffe och ett fikabröd på Kåkstansfiket igår kväll med Ettan och Mallban.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Krämigt vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Det är molnigt på solvägen idag.
Godaste glassmaken: Hmm. Är inget bigfan av glass, men om jag måste välja så är det nog ägglikörs glass eller romrussin.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut!
Sover du tungt: Det varierar, ibland är jag helt omöjlig att få liv på.
Drömmer du mardrömmar: Ja det händer rätt ofta , brukar vakna upp av att jag tror att någon iaktar mig.
Trivs du med ditt jobb: Extra knäcker på Ica, själva yrket är helt okej, skulle bara önska lite mer engagemang hos vissa i personalen. morr.
Favoritklädsel: Leggins/strumpisar och något längre + kofta. Precis som nu. Rörligt och myspys:)
Favoritlåt just nu: Kleerup - Chords
Vad ser du om du tittar till höger: En gura
Vad gör dig glad just nu: Att det är fredag och att jag ser fram emot film och mys med tjejorna ikväll.
Vad ska du göra härnäst: Bege mig upp till skolan.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Go å gla!
Favoritgodis: Choklad! Mörk som ljus! Yummie!
Kläder just nu: Svarta, glansiga leggins, vit tunika och grå kofta
Vinterplaner: God damn it! Skola och på "loven" får vi se ;)
Hur många kuddar sover du med: En, som jag oftast kramar om.
Spelar du något instrument: började i måndags, ha fått i hemläxa att plugga på lite gitarr ackord :P
Morgon eller nattmänniska: Numera morgon människa faktiskt..
Vad är viktigast för dig: Att fixa skolan och att JAG mår bra.
Är du kittlig: Mmm :)
Snarkar du: Tyvärr så gör man ju det : /
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Är inte rädd för kryp, men spindlar är rätt obehagliga när de ibland dyker upp så plötsligt. :P
Stökigt eller välstädat: Beror helt på mitt humör, men föredrar självklart det sistnämnda.
Längtar du mest efter just nu: Tropiskt klimat och pussar i massor.

Inga kommentarer: