måndag, september 08, 2008

Hey You Wonderful Monday!

Känns som evigheter sen jag påstod att en måndag var bra. Men numera älskar jag måndagar och dess känsla av "en ny start" på varje veckocirkel. Jag är mottaglig för det mesta nu och öppen för alla förslag. Visst vet jag att det vänder fort när det gäller mina up-and-downs, men just nu är jag högt uppe på toppen och jag tänker aldrig mer komma ner. Hoppas jag.

Jag hade behövt inhandla ett par nya powerwalks shoes och ett par nya hörlurar. Så kanske man far ut och kirrar det innan affärerna stänger? Hur som helst så är jag på hugget för en härlig promenad, med eller utan ny utrustning. Peace out/L.


Alla mina framtidsplaner har plats för två.
(Tänkte bara så att du vet) *generad*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte klok Louise (madicken), hur kan man tycka om måndagar =)

Louise sa...

När man går i mina kläder just nu så känns det som om alla dagar är bra dagar!=)

Anonym sa...

Hmmm, jag tror jag hajjar liksom, är det en viss herre som bidrar lite grann ;)