lördag, september 13, 2008

Mobajlt

Var ligger din mobil när du sover?
Beror helt på. Om jag satt alarm, så har jag den på avstånd så att jag inte bara kan sträcka på armen och slå av alarmet. Inatt väntade jag ett samtal, så jag sopmnade med telen i handen och vaknade i exakt samma position. :P


Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?

Det händer nog aldrig. Är batterierna slut så letar jag febrilt efter en laddare, så hemma utan mig är den aldrig.


Hur känns det när du inte har din mobil på dig?

Oh känns hemskt att säga, men jag känner mig handikappad utan min telefon. Tanken på att inte kunna få tag i människor som jag vill, gör mig tossig. Kan nog till och med påstå att jag skulle bli som frustrerad som en missbrukare utan droger utan min telefon.

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?

Ja har väl fått en och en annan gliring av mina föräldrar iaf, resten i min bekantskapskrets är nog likadana.


Hur många samtalsminuter har du ringt?

157:38:25

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
2

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?

Ja mammsen har väl blivit lite irriterad då och då. :P


Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg?

"Tjabbb. Dragit dig i fyllan?:p"

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
"Shit, när man tänker på trollet, .......... (too private) ;)"

Vem är överst listan över missade samtal?
Cissi Nussi =)

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Ettan :)

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Jens :)

Vad har du som bakgrundsbild?
En bild på mig och min kusin Elin när vi var små knott :)

Hur mkt batteri har du?
low,low.

Vem är 8 på din kontaktlista?
Crille

Vem är den första på bokstaven “G” i din kontaktlista?
Har inte många nummer på den här telen, så jag har ingen på G.

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Lojsan

Den bästa låten på din mobil?
The White Stripes - Seven Nations Army

Den sämsta låten på din mobil?
Bag in da box:P

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
En bild fotat i Ayia Napa som endast tilldelades snyggot ;)


Hur mkt är klockan när du gör detta?

18jag vet inte om jag ska ut ikväll:22

Inga kommentarer: