torsdag, september 04, 2008

Dagens special

Dagens vill ha: En ny telefon och en egen bil
Dagens klädsel: Vita jeans, en ljusrosa "morfar" tröja och en grå kofta + en rosa scarf.
Dagens frisyr: En fläta i luggen och resten utsläppt.
Dagens låt: 'Kamphundar - Hej hå' (Två nostalgiska hallon poppade i bilen)
Dagens planer: Planering av projektarbete tillsammans med Sofia, över en fika uppe på kåkstan. Efter det hoppas jag på en massa gos. :)
Dagens saknad: Sängen, har varit galet trött.
Dagens dummaste:Säkert något mindre bright som jag kläckt ur mig. Kan dock inte komma på ngt för stunden.
Dagens sjuka: Att Cissi inte är beviljad ett extra år, grämer mig varje dag :/ morr rektorn!
Dagens drog: Läppserat och pussar
Dagens roligaste: Var nog en överenergisk kaffémissbrukare imorse som bjöd mig på ett antal skratt. =)
Dagens favorit: En smarrig laxmacka
Dagens köp: En ramlösa, jordgubb/lime
Dagens ögongodis: JA du ;)
Dagens humör:Glad, framåt och lite pömsig.
Dagens ord: Silence! I Kill You!

Inga kommentarer: