fredag, september 05, 2008

Money must be funny in a rich man's world

God eftermiddag people!

Skulle egentligen ha befunnit mig på Ica för kneg just nu, men efter som att de redan var så många och inte desto mer varor som skulle upp så kunde jag stanna hemma. Tur i oturen, behöver verkligen slita ihop lite slantar nu. Spenderade förmiddagen till att kika runt på victoriasecret, forever21, hm med mera medan en annan sov som en stock brevid. Fick en fixidé om att bygga ut mina garderober och slänge ut allt och bara inhandla nytt. Den som pengar har. :/ Suck. Men men, det lilla till klirr i kassan man hinner jobba ihop när man går i skolan, så ska jag spara ihop till min barndomsdröm. Men den ska jag inte berätta om nu. Har iaf ringt om ett extra kneg jag hade vela ha, så vi får se hur det blir med den saken.

Ska byta kläder och sen ska jag och Cissi kila ut på stan en sväng. Ni kan ju sysselsätta er med att studera denna skönhet, god damn it, hur kan man vara så söt? Jag vill också!=)


Amanda Seyfried

Inga kommentarer: