fredag, november 02, 2007

Minderårig söker suparkompis?

Snö,snö,snö jag har riktigt längtat och hoppas på att få dra mig ut i skidspåren snarast möjligt! Blir ett årskort på Dundret i år också, kan nog vara behövligt med friskluft och vad passar då bättre än lite utförsåkning?

Skulle egentligen arbeta ikväll, men behövde inte för chefen om jag verkligen inte ville, så jag tar en ledig fredagskväll. Någon utesväng är inte inplanerad för min del, men om jag känner mig själv rätt, så blir det väl en kväll i vinpimplarens tecken. Dock sviker alla för premiären av björnis, så Ellan är du sugen på en pava chardonnay? ;)

Imorgon är det dags för årets första "before ski", ska bli riktigt kul att skråla till trubadurerna uppe på björnfällan igen.

- -
Och jag vill inget hellre än att vara nära dig,
om så för en sekund som din vän
men varför nöja sig?

-And it hurts with every heartbeat..

Inga kommentarer: