onsdag, november 14, 2007

Liverpool, here we come!=)

Lyckades vara uppe med tuppen imorse, trots det har jag inte lyckat ådstakomma desto mer under förmiddagen. Var upp till skolan och fyllde i en ansöken om särskild prövning i Engelska B, hoppas att det går igenom nu.

Har en hel del saker som jag ska hinna ta itu med innan vi kliver på tåget.



-Växla pengar
-Boka boende i Nyköping
-Hämta ut våra tågtickets
-Inhandla dryck till tågresan
-Inhandla nya strumpisar, eftersom att jag lyckats pajja alla mina & Cissi likaså
-Hämta våra flygbiljetter som vi lämnat på Ica
-Styra upp en till mössprovningsdag
-Packa, Har inte ens börjat :/
-Göra klart mina teoriuppgifter, eftersom att jag inte hinner under veckan
-Fara och hämta saker och lämna hos polarna

Och tåget går vid 19.00 tiden, måste lägga på ett kåål!=)

- -
Gick på högvarv i Magaluf, man kan inte annat än älska den !
Ida Corr feat. Fedde Le Grand - Let me think about it

Inga kommentarer: