onsdag, november 21, 2007

God förmiddag!


Ihelgen nalkas det för snöyra och det ska bli ett sant nöje för min del, med tanke på att faktiskt är min första krogrunda här på hemmaplan. Det ryktas att Nisse Rinne ska vara dj på snöyran, vilket i hög grad är uppskattat från min sida. Killen har klass på sin musiksmak, belive me! =)

Har äntligen kommit igång med körkortet, bättre sent än aldrig som man brukar säga. Har varit på 2 teori lektioner, ska boka prov snarast och första körningen med bilskolan har jag på torsdag. Så håll er inomhus kring 14.30 tiden, bilskolans värsta traffikfara är i farten!

Nu måste jag ta mig en dusch innan Nussi kommer och våldgästar mitt hus och hem, sen nalkas det för studentmöte.

Psst! You're damn hot Mr.Goodlooking !;)
- -
Armand Van Helden åt folket!

Inga kommentarer: