tisdag, november 06, 2007

It was a matter of time..

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- Jag skulle inte klara mig utan soya,hjortronsylt,ris,choklad & Yoghurt
- Jag blir lätt uttråkad om jag inte får höras och väsnas.
- Jag älskar tv-serien 'Glamour' och har obeskrivlig ångest om jag missar ett avsnitt.
- Skådespelaren Jack WagnerDr.Peter Burns i Melrose Place, som också spelar Nick i Glamour är min dröm man. (Ja, han är gammal, men fortfarande mitt ideal)
- Det första jag kollar in hos en kille är hans överläpp
- Jag avgudar filmer som spelar på människans psyke, dvs exempelvis hur långt man är beredd att gå pga hämd, överlevnad, njutning osv. 'Hostle' samt 'Saw' filmerna är några favoriter.

Finns det någon kvar att utmana? Troligtvis inte, men istället uppmanar jag Nussi, Denise, Ettan, Emelie, Ida, Mallan & Soffi att införskaffa sig en blogg!

Inga kommentarer: