tisdag, november 13, 2007

Dags för the real Party!

Nu var min efterlängtade dag över, efter att ha slitit upp paket, socialat med släkt och vänner. Fick inte i mig ett endaste fikabröd eller en bit pärongrädd, efter att ha ätit mig proppis på massas smaskiga smörgåstårta. (Som jag ägnade hela meftermiddafen åt att garnera) Alla presenter var uppskattade, smycken, en shopping sväng till luleå som jag och morsfarsan var på ihelgen, sen kan jag pusta ut åt att mina framtida studielån är betalda. Pappa vägrar att föra över cashen som han och morsan sparat åt mig, han menar på att jag är för "omogen" att hantera pengar, "Då blire bara sillikonbröst och suparresor för pengarna". Det kanske är klokt att dom har hand om pengarna iallafall.

När jag och gänget kände att vi var klar med fikat, så var det dags för en vända på NEX för en bärs eller två, vi blev ett gäng på 6 personer och det var riktigt trevligt. Allsång till fyra imorse, sen blev det en sval promenad hem från Fjällnäs för min del. En riktigt lyckad födelsedag! Tack allihopa!=)

- -
Idag har jag sjungit singstar som en dåre tillsammans med Ellan och Nussi, mycket givande och jag antar att Elin känner sig rikktigt nöjd där hemma när hon spöade skiten ur Cissi till 'Carola - Främling'. Annat hade ju varit konstigt med tanke på hur besatt Elin är i Carola, samlings dvder osv ;) haha.

Sen tog jag och Nussi en latté på Åhults med två grabbs vi hittade, efter det hämtades lönen och nu ska vi boka våra tågbiljetter. För imorgon åker vi ju ner mot Nyköping, för att sedan bege oss mot vårat efterlängtade Liverpool!!Nu ska vi dona på här, packning osv.

Hare så hörs vi ;)

Fergie - Clumsy, såå jag. Haha !=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ohja det kan du ge dig fasen på ! Jag ska försöka ladda upp tills dess med en hel drös av boxar ;D absolut ! power to the lonely ones ;) haha

Louise sa...

Låter suveränt baby! =)