lördag, november 24, 2007

Gällivare - Jätte kåta

Ett nytt arrangemang här i Gälka, Snöyran + en jätte kåta. Lät som en riktigt bra ide med en disco kåta så här i lappmarken, men det levde inte alls upp till mina förväntningar. Hur som helst så föll kvällen helt i min smak iallfall, började med singstar hemma hos Ettan med ett gäng människor som inte var sena med att bjuda på sig själva.

Lovade mig själv att hålla mig borta från micken, med tanke på mina känsliga stämband + att jag haft en fruktansvärd halsbränna sen igår morse. Det är alltid lika lätt att vara efterklok, så det är bara att må som man förtjänar och låta som en kråka resten av veckan..

Nåja, nu verkar det som om Angelica och Malin börjar bli sugna på att sätta snurr på den här lördagen och tydligen är grabbarna grus påväg hit också.

Vi ses i vimmlet ! //Lojs.

Pucko som har snott Mallans kamera, vi hade ju faktiskt lyckats få ihop ett gäng bilder från gårkvällen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande rubrik :))