torsdag, november 22, 2007

Dance my troubles away

Tiden går som vanligt alldeles för fort och det känns som om man aldrig hinner finna sig lite ro och pusta ut. Det roliga är att jag har lagt ner allting och då menar jag verkligen bokstavligen ALLTING. Skolan, som jag ett x antal ggr har nämnt, går utför. Restuppgifterna är många och samtidigt som jag grämer över det som jag inte har fått gjort, så glömmer jag bort att ta itu med de nya arbetsuppgifterna.

Träningen skjuter jag ständigt på framtiden, men om jag känner mig själv rätt så får jag nog ett anfall inom en snar framtid och tränar mig till sträkningar så att jag sedan måste vara borta från tränandet igen. Sjukt ?!

Vad är det egentligen som gäller vad gäller att plugga efter gymnasiet? Är det så att man endast kan plugga till sig ett G på komvux, även om man inte ens läst det kursen? Isåfall är det lika bra för mig att hoppa av pågående kurser, ta ett IG eller ett streck och sedan, som vanligt, skjuta det på framtiden så att man kanske lyckats införskaffa sig lite motivation?

Behöver en revolutionerande förändring snarast möjligt, om det fortsätter så här så kommer jag att gräva mig allt längre ner i botten.

- - -
Jag ber om ursäkt för ytterligare ett nedstämmande inlägg
men hoppas att ni är med mig och dansar bort alla bekymmer ihelgen på yran!

When the music starts to play
It makes the troubles go away
It makes my heartache disappear
And I forget he isn't here
I forget about the past
About the dreams that didn't last
Suddenly my heart is gay
My head is spinning like a top
When the music starts to play Oh never, never let it stop

Inga kommentarer: