fredag, november 23, 2007

AIDS?

Vilken börda att ta sig upp ur bädden imorse, skulle så stort kliva upp klockan 06.30, men det slutade med att jag lyckades ta mig upp 09.15. JAG ÄR SÅ DÅLIG IBLAND!

Nåja, tappade upp ett bad låg där och tänkte igenom min senaste synd och har lite planer på frukost. I övrigt känner jag mig sjuk, kanske för att jag trodde att det var sommar i Liverpool, bara för att gräset var grönt. Kjol och linnen i vindarnas yviga stad, toppen bruden! =( Begriper inte varför jag har ett sådant fruktansvärt dåligt imunförsvar? :/

Var tvungen att avboka körningen med bilskolan igår, så jag ska bege mig ut på vägarna idag klockan 10.45, dvs om 45 minuter. Så jag behöver nog lägga på lite kåål om jag ska hinna.

Nya friska tag för idag, för Mallan och jag har rosiga planer. Ses/L.

1 kommentar:

Anonym sa...

ahaha, har du fått aids?