fredag, augusti 22, 2008

Veckonytt

(Jag & Nussi på Lulekalaset -07)

Oh shit vad dagarna går ! Nu är det redan fredag och jag inväntar att mitt bad ska tappas upp.

Så vad har hänt?








-Händiga som jag och Nussi är, så har vi lagat lunch/middag nästan varje dag
-Flitmyran Soffi, har knegat sjukt mycket
-"Mörkar" trion har haft vinkväll i onsdags
-Jag har shoppat i Luleå igår, förälskade mig i ett par skor som jag inhandlade <3
-Fick i uppdrag att hitta något åt en vän i Luleå, (Put me to sleep, so I can be reborn) Haha, passade personen ifråga perfa, håll utkik efter honom brudar, ni gör ett kap. promise.:)
-"I kissed a girl" har varit på max volym hela veckan.
-Marri är flitig på snabbvisiter :)
-Vårat vardagsrumgolv har slipats och lackats om, nu sticker det lack i hela kåken
-Rektorn kommer få probs, Nussi är inte nådig, efter ha blivit nekad förlängning
-Ett plan har kraschat och en plan lika så
-Herr S, har en snygg farsa, men jag kan glatt meddela att S farbror är ännu mer i ögonfallande :P
-Någon får mig att klösa revor i bordet ;)
-Jag vill ha Elins kamera nu, så att jag kan ta del av Napa bilderna :)
-Orangino (spelet jag tidigare nämnt) är en hit, gör det enda rätta och klicka hem det från bluebox.se
-T håller på att flytta upp till mbgt
-Näslund är i Rom och spenderar med pojkvännen och hans family
-En nyhet som jag tog del av på "nyfiket" gjorde mig sprudlande glad
-Nu ska jag bada, ses. /Loisan.

Inga kommentarer: