söndag, augusti 03, 2008

I go ahead and smile

Några orsaker till mitt strålande humör denna söndag!

-Jag hade helt glömt bort att hämta ut mitt paket från bluebox och sista dagen att hämta ut det var i fredags, dvs när jag stack till Luleå, men när jag anlände hem så möttes jag av paket på sängen. Thanks dad!

-Jag var den som skötte sig bäst på hela Lulekalaset. Känns det som iaf, med tanke på att jag bara hade 2 biror innanför blusen. :)

-Jag överlevde bilresan hem från Luleå, trots att jag slumrade till och var på god väg över till det andra körfältet.

-Jag har en mysis, som utan tvekan är den bästa. Med motiveringen: Snyggast, galnaste, sexigaste, sötaste, snällaste.. osvosv. ;)

-Nutti har kommit hem från sin månadslångaresa !=)

-Jag ska till Ayia Napa imorgon. Någon mer ingående förklaring behövs nog inte till det?:)

-Jag sitter och väntar på Soffi =) Wihoo!

-Kay har just fyllt upp mitt musikförråd med en massa Promoe låtar som inte jag lyckats hitta. Tack vännen!:)


Men ett STORT minus, är att jag kommer sakna Sofflan och sötet, nå djävulskt :/

Inga kommentarer: