tisdag, augusti 12, 2008

Guess who's back darlings ? ;)

Så var en vecka nere i Napa redan över. Som vanligt så känns det lika tråkigt att packa och bege sig hem, när man väl kommit in i någon form av "rutin". Har insett att en vecka är alldeles för lite att vara borta. Hade åtminstone behövt vara borta i 2 veckor, så kan man sova av sig ruset dagen efter, utan att ha ångest över soltimmar som går till spillo.

Som ni kanske läste i mina tidigare inlägg, så var det inge vidare klös i mig under den här semestern, men partyaxeln lyckades gå på högvarv några kvällar iallafall. Var ut på havet med partybåten, dock bar jag på jordens hangover och var sjösjuk, så det var ingen hit, enligt min mening iallafall.

Bar rundor, dans på barbord, skavsår, sönder skränade stämband och oräknerliga Long Island är ett faktum när jag är i spetsen, trots en något sådär lugn vistelse nere i Napa. Och alla härliga människor man träffat, har man som alltid lite svårt för att skiljas ifrån efter en sån galet rolig vecka.

I skrivandets stund befinner vi oss på Arlanda, Näslund & jag, i väntan på att Elin ska ta flyget upp till norr och jag ska ta bussen in till centralen. Blir kvar här nere i Stockholm till på söndag, sen återvänder även jag tillbaka till verkligheten.

Här nere har ni en liten skymt av beachpartyt ;) Ses /Grace^^!

Inga kommentarer: