torsdag, augusti 14, 2008

Stockholm har blivit kallt

Kaffé,kaffé,kaffé! Är riktigt kaffésugen, först ett inlägg sen kilar jag ner på nedervåningen för en kopp. Klockan är redan tre och jag har inte lyckats uträtta desto mer. Hur som helst så lyckades mamma, efter ett x antal timmar, trassla ut alla mina tovor. Så jag behöver inte göra en Britney, thank God! Efter kaffet ska jag slänga upp håret i en toffs, på med lite make och sen sticker vi ut till Sickla för lite shopping.

Dagens vill ha: En schysst skinnjacka + en ny foundation
Dagens godaste: Mosters frukost
Dagens låt: 'Mange Schmidt - Inget att förlora'
Dagens saknad: Sol,värme & NAPA!
Dagens klädsel: En längre vit kjol + en orange t-shirt
Dagens inköp: Har inte hunnit inhandla någonting idag
Dagens bästa: Jenna Jamson -att älska som en porrstjärna
Dagens besvikelse: Mulet väder..
Dagens längtan: Ett efterlängtat "hångel" :-*

Inga kommentarer: