tisdag, augusti 12, 2008

Paranoia

Hej jag är hjärndöd! Ägnar mina allra sista krafter till det här inlägget, sen står kudden närmast på tur. Har sprungit runt i affärer idag, trots att jag inte fått någon sömn sen 10.00 igår. Hittade lite "nödvändigheter" på stan idag, när jag yrade omkring tillsammans med mammsen, moster och lilla fröken Elsa. Och jag måste säga att Elsa är det bästa smakrådet jag har haft med mig på en shoppingrunda, vad jag än tycker är nice så instämmer hon.

Sen har jag inte gjort speciellt mycket mer idag, gått omkring med stirrig blick och längtat efter en bädd att däcka i. Antar att min enda dröm inom en snar framtid slår in.

- -
I övrigt tänker jag alldeles för mycket och önskar att den kunskapen gick i graven. Är less på att tänka, less på att grubbla, så den här veckan går i rehabiliteringens tecken. Over and out /Louise.

Inga kommentarer: