tisdag, augusti 26, 2008

Hej, vi ska på ett ställe å göra en grej!

Hej, hej, hemskt mycket hej! Lyckades göra allt jag skulle idag, förutom syomötet förstås, som alltid lyckas skolgrejer bli lågprio för mig.

Hur som helst så fick jag hämta ut penecilin (?!), mot mina svinkoppor. (som inte kommer från Ayia Napa, viktigt att poängtera)=) Sen har Nussi fått följa med på en träff med min logoped, vilket hon fann väldigt roande. Schyssta miner och märkliga ljud lockade till många fnitter.

Efter det for vi förbi Åhults, där Hanna och Nassi joinade oss. Vi utböt en hel del roliga saker vi varit md om och jag kan lova att jag var nära att trilla av stolen. =) Nu efter middagen här på solis, är jag och Nussi påväg till ett ställe för att göra en grej. =) Ciaobella /Louise.

Psst! Visst var vi tjusiga under våran lilla Pajala tripp för cirka 1 år sedan?;)

Inga kommentarer: