onsdag, augusti 13, 2008

Den som sa att man inte kan köpa lycka..

-Vet inte vart man ska shoppa..

Här har ni då nya generationens 'Paris Hilton', 4 år gammal, som menar på att "Pengar är papper". Ni skulle sett mosters & morsans min, när Elsa kläckte ur sig det på affären. :)

Här hittade hon iallafall ett par härligt lackiga skor, som var i hennes favvofärg och som hon tyckte passade perfekt. Stl 38 till hennes småfossingar? Hmm, vet inte om jag ska hålla med, men ärtiga var de i varje fall.

Efter några timmars spring i diverse affärer, nalkades det för en kaffe på en av Sickla köpcentrums kaffér. Och som på de flesta serveringar söderut, så är priserna skyhöga i jämförelse med Nyfiket/Vetehatten på hemmaplan. Varför, begriper jag dock inte, med tanke på att det smakar precis likadant, om kanske inte t.o.m bättre hemma.

Hittade mig en blå/vit randig längre samt tunnare tunika, hm's nätshop är tyvärr stängd fram till klockan 11.00, så jag kan inte dela med mig av den just nu. Sen inhandlade jag även en über mysig längre långärmad tröja från Resteröd, till höstens alla mörka, kyliga kvällar. Ett par marina, lågklackade skor, en siden tunika samt lite HelloKitty smink till Elsa, inhandlade jag under gårdagen.

Nu väntar en efterlängtad frukost och sen en dusch. Ses darlings ! /Louise"Grace"Nilsson

Inga kommentarer: