måndag, augusti 04, 2008

Packat och klart

Pheew! Känns som om jag hållt andan ända sen jag anlände hem från Luleå. Dagen har enbart bestått av packning, en sväng förbi Coop och ännu mer packning. Som tur var så hade jag mitt moraliska stöd, Fia, som hjälpte till att bedömma vad som är nödvändigt respektive onödigt att ha med sig. Men det tycktes ändå bli lite väl mycket partaj outfits. Nåväl, bättre för mycket än för lite, då kan man vraka och välja bäst man vill :)

Nu har jag fyllt på lite musik i min ipod, så jag klarar mig under resan. Jag dör psykiskt utan musik, känns som om vissa låtar sätter ord på känslor man själv inte riktigt kan placera. Märkligt, men underbart!

Nä kära vänner, nu är jag riktigt trött och tänkte bege mig mot sängen för sömn. Men först ett samtal, men någon som alltid får mig på gott humör! :)

//Louise

Inga kommentarer: