söndag, augusti 24, 2008

Mitt liv blev bara en skamfläck i historien..

-men den är min och jag vill slösa den på dig :$









Då kan alltså sekundrarna börja räknas innan mitt, förhoppningsvis, sista "sommarlov" är över. Känns skönt att få ta tag i livet igen, efter att mest ha glidit omkring på en räkmacka den här sommaren.

Helgen som skulle gå i nykterhetenstecken gjorde dessvärre inte det. Inte helt otippat, med tanke på att jag och Cissi inte varit ut tillsammans på jäkligt länge. Soffi var inte sen att nappa på ideén, så trion begav sig till nexan för en sväng om.

Under lördagen har jag och Mallban skjutsat runt på lite fulla männsikor och sen myste vi på, ute på hennes ballis för några glas vitt och sen blev det ytterligare en utekväll för min del. Trots fullt ös och fullproppat med festfolk, så var det inte speciellt skojsigt, kanske för att någonting annat lockade? ;) Lyllo mig som fick en bit av båda. :)

Idag har jag bara slöat hela dagen, sovit, vaknat,myst om vart annat och sen drog Mallban med mig på bio. 'Mamma Mia', en suverän film som lockade fram många skratt och gåshud.

Nu ska jag fylla min ipod med ett gäng öronorgasmer, ses darlings! /Loisan.

Inga kommentarer: