måndag, augusti 25, 2008

Keep up the good work

När mina två gröna mötte mitt vita tak i flickrummet kring 08-tiden imorse, stod jag precis som alla andra mornar i ett val; antingen grämer jag mig över att kliva upp, åmar omkring, sover bort första skoldagen och går omkring med en svidande ångest över min skolstart. Eller så tar jag en snabb sträckning, kliver upp, möter dagen med ett leende och försöker se allt från den ljusa, positiva sidan. När man vände det hela på det viset, var det sist nämnda alternativet ett självklart val. =)

Var nyligen på en promenix med ett i ögonfallande sällskap och nu ska jag ta mig en dusch. Efter det ska jag dona på lite här hemma, sen kanske brudarna vill fara förbi Åhults för en kaffé? I hope so :)

Är inget big fan of Carola (Sorry Näslund :D ), men den här låten ger mig bra vibrationer och det var Napa låten -08, fö rmig och Elin som gastade till den här biten i höga decibel.

Inga kommentarer: