fredag, mars 19, 2010

Louise scissorhands

Fredag. Klockan är i skrivandets stund strax 5 över fyra på eftermiddagen och vi har inte ens tagit oss ut från lägenheten. Visserligen är Stockholm kallt idag, men jag tror att det mest beror på våra tunga huvuden.. Och vet ni vad? Det är helt okej att vara bakis i en fredag, när man har firat en framgång. För jag har kommit in på svenska frisörskolan! Var och gjorde provet och testet igår i Solna och dom var helnöjd med min känsla för färg och form. Vilket betyder att jag kommer bli Stockholmare till hösten. Berättar mer sen, för nu ska jag slänga mig i duschen, sen kila över på Nacka forum. Älskar er, men inte lika mycket som mig själv;)

7 kommentarer:

Elin sa...

Grattis!! En frisör i släkten, som jag har längtat!!! ;D

Louise sa...

Haha! Aa det förstår jag. Så när jag är klar har vi en massör i Älta och en frisör någonstans i Sthlms vimmel. Vilket betyder sparade hundralappar för din del hjärtat ;)

Elin sa...

Ja precis!! Det kan inte bli bättre. Saknar dig, vi måste ses! =)

Louise sa...

Jag saknar dig också! Nu får vi hårt arbetande kvinnor faktiskt ta å lägga en del av vårt arbete åt sidan och hooka upp lite oftare. ;) Puss

Elin sa...

Ja jag är benägen att hålla med! Nu får vi ta tag i saken och umgås!! :) Pusss

sanna sa...

NAAEFAAN, vad kul!! Grattis :D

Louise sa...

Aaa det känns riktigt skönt! Tack Sanna!;)