tisdag, mars 16, 2010

The lonely stoner seems to free his mind at night

Hej mitt i natten! Pustar ut efter ett arbetspass på Ica och ler lite extra efter de senaste dagarna. Någon gjorde mina dagar och överraskade mig rejält. (;smile;)

Har arbetat kvällen på Ica, sen kommit hem och plockat ihop lite här hemma. Mammsen och Pappsen anländer nämligen hem från Stockholm imorgon och jag har naturligtvis kläder i högar överallt. Så nu går diskmaskinen på fulla varv och jag är i valet och kvalet om jag ska dammsuga nu, eller på morgonen. Om jag känner mig själv rätt som kommer jag förmodligen inte att kliva upp tidigare för att börja städa..

Har en fullspäckad dag imorgon. kl.08.00 ska jag befinna mig på en utbildning om försäljning & marknadsföring, som håller på fram till kl.11.00, efter den hade jag tänkt hinna kvista förbi hos Linda för att fira hennes och Janskos lillknodd Axel i efterskott. Sen måste jag hämta mammsen och pappsen vid kl.13.00 från tåget, sen är det dags att inta plats i frisörstolen kl.15.00 på clippet (vet inte ens vad jag vill ha för frippa), sen börjar jag arbeta på Ica kl.18.00-22.00. + att jag måste hinna packa väskan till Stockholm, skriva CV och lite annat småpyssel.

Tidsoptimist javisst. Nä, nu skjuter jag på resten av städningen och slänger mig i sängen intill Cissi.

Inga kommentarer: