onsdag, mars 10, 2010

How many times do they have to tell you ..

that it's perfectly fine for you to dance around
naked when you're all by yourself?


Hej på er, änglar å demoner där ute! Vet ni vad? Jag blev hemma från arbetet imorse, pga urinvägsinfektion. Låter kanske hur mesigt som helst att stanna hemma för det, men jag får rent ut sagt ADHD av att det känns som att man är kissis fast man inte är det. Spelar ingen roll i världen hur mycket pengar jag hade gått miste om, I just can't handle it.

Så istället passade jag på att göra en laddning med bars till Cissi som hon så snällt bett mig göra. Och dom blev faktiskt till och med ännu godare den här gången. Lusläste någon recept tidning på jobbet, men glömde helt bort att skriva ner det, så jag höftade mig fram.

-Pumpakärnor
-Solrosfrön
-Linfrön
-Torkade aprikoser
-Russin
-Fiber havregryn
-Jucie
-Torkade tranbär
-70% choklad
-3 äggvitor


-
En påbörjad penicillinkur och några glas tranbärsjuice senare, tog jag mig faktiskt till Ica för att jobba kvällen. Vilket gick över förväntan bra.
Nu ska jag skutta in till tossin och borsta nötterna, sen lägga mig i sängen och le, nöjd och belåten efter ett samtal som gjorde mig sådär fånigt glad. :)

(1 vecka kvar nu!)

Johnossi - Man must dance

3 kommentarer:

Strandelin sa...

Jag tror att vi har nya anna skipper här :P Kom hit när jag får min nya lägenhet så kör vi en nyttig vecka, det skulle vara mysigt =)

Louise sa...

Haha, om det vore så väl gumman ;) Försöker så gott det går och jag måste faktiskt säga att det går alldeles utomordentligt bra än så länge!:) Det tycker jag låter som en kanon idé darling. Puss;D

Strandelin sa...

Härligt! Då säger vi så :D