torsdag, mars 25, 2010

Backpacker

What a day. Dagen har gått så sjukt långsamt och nu känner jag inte för någonting annat än att slänga mig i bädden. Så inom kort kommer jag återigen att mötas av röran i mitt rum. Jag som alltid har sett mig som en välorganiserad, något sådär ordningsam har förvandlats till en obotlig slarver. Det är bara ett bevis på att det jag läste i en bok om fengshui stämmer.. "Röran speglar ditt inre kaos", "Stök föder ännu mer stök". Det ligger påsar med nya kläder blandat med tre ouppackade väskor från två olika äventyr. Mitt rum har blivit en hållplats där jag lastar av och tar på nytt, sover mellan fullspäckade arbetsdagar.. Väskorna väntar bara på att bli ompackade. Så har början på mitt år sett ut. Jobba som f.a.n, sen lämnat Gve illa kvickt under första lediga dag. Och om jag gillar det? Just adoré it!

(Hur söt är han inte? Min nyrakade lilla jycke)

Inga kommentarer: